Pages

samedi 16 janvier 2016

Ma poubelle

Malheureusement nous ne pouvons pas supprimer notre poubelle d'un seul coup. Mais je fais tout pour y arriver, petit à petit: j'ai fait vider mon bac de 140 litres une seule fois sur une période de 3 mois, et il n'était rempli qu'à moitié.
Je mets tous mes déchets végétaux, coton-tiges (tige en papier), mouchoir, cheveux et ongles dans le composteur.
Les papiers sont recyclés.
Et les sacs jaunes? Avant, j'avais 3-4 sacs jaunes pleins toutes les 2 semaines. Aujourd'hui je n'en ai plus qu'un!

[Hu] Sajnos a kukát nem lehet egyik pillanatról a másikra megszüntetni, de jó úton haladok apránként! Az utóbbi 3 hónap alatt csak egyszer tettem ki a félig levő 140 literes kukámat ürítésre.
Minden növényi eredetű szemetet a wc-papír gurigával, a papír nyelű fülpucolóval, a levágott hajjal és körömmel együtt a komposztba teszem.
A papírokat a gyüjtőbe visszük.
És a műanyag-karton-fém hulladék? 3 hónappal ezelőtt még 3-4 gyüjtőzsákkal tettem ki minden második héten, ma már csak 1-et!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire